Pakej Bride & Family

Pakej Bride & Family
Pengantin (RM300) + ahli keluarga/bridesmaids (RM100/org)

Pakej Day Event

Pakej Day Event
RM150/org (3-5org shj)

Pakej Dinner

Pakej Dinner
RM200/org (3-5org shj)
Assalamualaikum wahai blog dan para pembaca...(pembaca?...ade ke?)…Hehehhe…
Mula-mula belek balik blog ni setelah sekian lama….isk isk isk… ….kelakar pun ada… tulisan pun skema semacam jer…
So hari ini, I decided to start all over again… a bit awkward though…and chaotic actually (dengan 2 org hero yang sakan melenting-menjerit serata rumah)…FYI, I’m a home maker and a mother of three...:)
OK…The last time I logged in was like more than a year ago…
So, the first thing that came to my mind was, I have to omit semua gambar2 hasil solekan yang tak mendapat keizinan customer a.k.a. pengantin…
well…initially I was like, “BANYAK TUU (iye lah hasil kerja solekan bertahun-tahun)…LEPAS NI POTENTIAL CUSTOMER AKU NAK TENGOK APA?.......HUHUHU”…
but then again, tawakkal bahawa rezeki datang dari Allah Taala…lagi pun, I can’t afford nak bayar kalau kena saman...so I pun mendapatkan jasa baik rakan-rakan fotografer dan models whom are actually dear friends to me…
so wajah-wajah comel-jelita dalam blog ni, hanyalah model belaka ye….(DAN MEREKA SEMUA SANGATLAH CUTE & SPORTING!! Thank you so much for your support!!….MMMUUUAHAHHHSSS!!!)
Infos tentang mereka akan saya sertakan pada setiap gambar yang tertera nanti…so kalau ada yang berkenan dengan hasil kerja mereka, boleh lah call them directly….;)
Ooooopppsss!!!.... Siren dah berbunyi (anak saya menjerit!)..Saya berhenti dulu…esok-esok saya sambung lagi ye…bai!!

Comments

Popular Posts