Pakej Bride & Family

Pakej Bride & Family
Pengantin (RM300) + ahli keluarga/bridesmaids (RM100/org)

Pakej Day Event

Pakej Day Event
RM150/org (3-5org shj)

Pakej Dinner

Pakej Dinner
RM200/org (3-5org shj)
photo before & after make up


Alhamdulillah...
lepas aje artikel tentang saya terpapar di akhbar ruangan MEGA-Utusan Malaysia, boleh tahan jugak laa panggilan telefon yang saya terima....
sms pun banyak....
kebanyakannya bertanya tentang perkhidmatan kelas solekan...
jadi kepada sesiapa yang berminat nak tau lebih lanjut tetang kelas solekan saya tu,
bolehlah hantar e-mail kpd saya
afidah.khamis@yahoo.com...

dan kepada yang bertanyakan khidmat solekan saya pula..
caj saya bergantung kepada beberapa perkara...
jadi jangan lupa sertakan butiran berikut:
  1. lokasi sekitar KL/luar KL
  2. majlis bertunang/nikah/bersanding
  3. majlis siang/malam
  4. penampilan bertudung/tidak
Suka jugak saya nak ingatkan kat sini
gaya solekan saya adalah 'semula jadi dan polos'

contoh terbaik adalah foto model pada header blog saya ni...

mungkin sebab itu adalah diri saya sebenarnya...:)

Comments

Popular Posts