Pakej Bride & Family

Pakej Bride & Family
Pengantin (RM300) + ahli keluarga/bridesmaids (RM100/org)

Pakej Day Event

Pakej Day Event
RM150/org (3-5org shj)

Pakej Dinner

Pakej Dinner
RM200/org (3-5org shj)
Solekan oleh Fyza (017-2101082)
Foto: d'Sayang Photography (012-3689462)

Tahun ni sekali lagi AfidahKhamis MAKE UPS & STUFF dijemput oleh Utusan Melayu (M) Berhad melalui sisipan MEGA dalam akhbar mereka Utusan Malaysia untuk menjadi rakan strategik (penaja lah tu! hehehe) dalam Peraduan Gerbang CInta MEGA-Utusan musim 2...

So kali ni...saya disertai oleh Fyza...thank you darl!!

Kalau pembaca nak tau, si Fyza ni la yang mekapkan semua..(ya, SEMUA) model untuk majlis pelancaran Peraduan Gerbang Cinta MEGA-Utusan musim 2 di Kampung Pengantin pada 4 Ogos 2010 haritu...



Kenapa la saya dera Fyza mekap semua orang tu?..
sik isk isk
sebenarnya saya masa tu tengah sarat mengandung..
tapi memang saya plan nak mekap si Linda...Fyza pulak mekap si Yatie...
tapi kuasa ALlah Taala dik Nonnn!!
akak bersalin la pulekk 3 Ogos tu...
hua hua hua
tapi alhamdulillah proses bersalin amat mudah...kira-kira 15 minit dgn sekali push shj..:)
and saya & baby Harith sihat...
cuma kesian kat Fyza jer la...
tapi itulah peluang utk Fyza membuktikan kebolehan dia betul tak?
jadi saya serahkan kpd pembaca semua utk menilai hasil kerja Fyza...
dan tak lupa terima kasih banyak-banyak kpd abg Adi of d'sayang Photography
for the fabulous pics!!


Comments

Popular Posts